Dansepedagoger søkes

Ledig stilling

Åsane ballettskole er i stor vekst. Inneværede semester har elevantallet økt til litt i overkant av 350 elever som danser 1-6 dager i uken. Dette krever nye ressurser og vi nå på leting etter udannede pedagoger eller dansere med lang erfaring, innen klassisk ballett, moderne, jazz, hip hop eller street dance.

Åsane ballettskole er kjent for sin faglige kvalitet og har gjennom årene produsert en rekke forestillinger. Her er våre pedagoger og instruktører sterkt delaktig i produksjonen.  Vi er er lite, men svært engasjert team med stor gjennomføringsevne for gode ideer. Vi brenner for å gi elevene det beste av danseverden og håper du har lyst til å ta del i utviklingen av dans i bydelen Åsane.

Send søknad eller kontakt Jorunn Bakke for mer informasjon: bakkjor@online.no